Wij doen alles voor de familie

Als familiebedrijf waarin de 8ste generatie al werkzaam is hebben wij de beleving rondom een uitvaart sterk zien veranderen. Vroeger was er al snel sprake van een standaard begrafenis met weinig persoonlijke invulling. Gelukkig is er veel veranderd en is elke uitvaart aangepast aan de wensen van de nabestaanden en zijn wij een uitvaartverzorger van deze tijd.

Service en kwaliteit voor alles

Wij zijn inmiddels uitgegroeid tot een uitvaartonderneming waarbinnen openheid voorop staat. Niet alleen qua kosten, maar vooral in wat we doen en wat wij kunnen. In het huidige tijdperk waarin vrijwel alles kan en mag, nemen wij de tijd voor de familie. Tenslotte willen wij alles doen voor de nabestaanden om een begrafenis of crematie te creëren die aan alle wensen voldoet. En met alles bedoelen wij ook dat we nabestaanden ondersteunen als ze alles zelf willen doen. Daarbij is tijd en aandacht in de dagen naar de uitvaart toe, belangrijk. Maar ook hóe je die tijd besteedt; als wij bij de families binnenkomen, doen wij ons niet anders voor dan privé. Natuurlijk moet je er voor zorgen dat je emotioneel niet te betrokken raakt, maar we staan desgewenst dag en nacht klaar.

Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking

Binnen 24 uur na de bespreking van de uitvaart ontvangt de familie van ons een begroting van de uitvaart zodat men ook weet waar men financieel aan toe is. Na de uitvaart brengen we de factuur persoonlijk langs om deze in een gesprek toe te lichten. Een gesprek waarin de uitvaart wordt besproken en we nabestaanden hulp bieden bij het afhandelen van zaken of professionele nazorg aanbieden. Hoewel onze uitvaartonderneming al lang bestaat, zijn we met de tijd meegegaan. Waar onze voorouders nog begrafenissen regelden “zoals het hoorde”, staan persoonlijke wensen vandaag de dag voorop. “Wij weten immers wel hoe het hoort, maar niet hoe u het wilt”, aldus ons credo.

Unieke dienstverlening

De combinatie van echt persoonlijk contact, de intensieve begeleiding door 1 aanspreekpunt gedurende het gehele proces, het helder zijn over verwachtingen en open communicatie maakt onze dienstverlening uniek. Wij gaan verder dan onze collega’s, de uitvaartbegeleider is zelf bij de overbrenging aanwezig en helpt met de verzorging van de overledene, de uitvaartbegeleider is bij elk bezoek of controle thuis zelf aanwezig, alle overlegmomenten doet dezelfde persoon met u, achteraf een nagesprek met de uitvaartbegeleider, maar ook in de ondersteuning in zaken rondom overlijden gaan wij verder. U helpen bij het uitzoeken of er wel of geen notaris nodig is, adviseren omtrent de afhandeling van de woning, wij weten door opleiding en ervaring veel van alles en begeleiden u daarin en verwijzen u zo naar de juiste personen, instanties en plaatsen, zonder meerkosten.

In 2012 hebben wij de Klantgerichtheidsprijs 2012 gewonnen met een gemiddelde beoordeling van onze klanten van een 9,4!

Wij zijn aangesloten bij het Keurmerk Uitvaartzorg, lid van de BGNU en de Requiem Coöperatie.

Onze ondernemingsgegevens zijn:

Fa. M. Rebel en Zn., h.o.d.n. Rebel’s Begrafenisonderneming en Uitvaartwinkel Almere;
De Ruyterstraat 7 1271 SR Huizen;
KvK-nummer: 32008615 – Btw-identificatienummer: 8079.85.296.B01
Telefoonnummer: 035-5253067
E-mail

Onze volledige Algemene Voorwaarden voor de aankopen die gedaan worden in onze webwinkel vindt u hier: Algemene Voorwaarden webwinkel Rebel’s Begrafenisonderneming

Voor het uitvoeren van een uitvaart zijn deze voorwaarden van toepassing: Algemene Voorwaarden van de Branchevereniging Gecertificeerde Nederlandse Uitvaartondernemingen

Keurmerk, uitvaart, persoonlijke, uitvaartzorg